„Assa“ – žinomiausias užraktų ir spynų rinkos „brendas“ Lietuvoje

„Assa Baltic Group“ įmonių grupei priklausančios spynų ir užraktų bendrovės „Assa Lietuva“, apyvarta, per pirmuosius šešis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu išaugo 57 proc. Atlikti tyrimai parodė, kad įmonių grupės atstovaujamas švedų spynų bei užraktų gamintojų ženklas „Assa“ šiuo metu tapo žinomiausiu prekės ženklu Lietuvos užraktų ir spynų rinkoje.
 
Švenčia 125 metų veiklos jubiliejų
„Assa Lietuva“ įkurta 2002 m. ir kartu su „AS Assa Balt“ priklauso „Assa Baltic Group“ įmonių grupei, kuri yra viena sparčiausiai besiplėtojančių koncerno „ASSA ABLOY Group“ bendrovių. Įmonių tikslas − tiekti produkciją, kuri tenkintų tiek specializuotų, tiek individualių vartotojų lūkesčius. Vienas didžiausių „ASSA ABLOY “ koncerno spynų gamintojų „Assa AB“, šiais metais švenčia 125 metų veiklos jubiliejų.
 
Apyvarta išaugo 43 proc.
„ASSA ABLOY“ koncerno bendrovės „Assa Lietuva“ apyvarta per pirmąjį šių metų pusmetį pasiekė 3,9 mln. lt, tai yra 57 proc. daugiau nei pernai. UAB „Assa Lietuva“ generalinio direktoriaus Kęstučio Tarailos teigimu, toks augimas gerokai prisidėjo ir prie „Assa Baltic Group“ šio pusmečio finansinės sėkmės. „Assa Baltic Group“, jungianti Estijos ir Lietuvos įmones, šį pusmetį pasiekė 11,3 mln. lt apyvartą, tai yra 43 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai metais. Planuojama, kad metų pabaigoje ji turėtų viršyti 22 mln. lt.
 
Anot K. Tarailos, bendras augimas pastebimas visose pardavimų srityse – žymiai padidėjo pardavimai tiek mažmeninėje prekyboje, tiek ir durų bei langų gamintojams. K. Taraila teigia, jog tai susiję su žmonių pragyvenimo lygio pokyčiais bei besikeičiančiu pirkėjų ir statybų užsakovų požiūriu į gaminių kokybę, ilgaamžiškumą. „Lietuvos gyventojų pajamos auga, tad jie vis daugiau dėmesio skiria savo pačių, savo turto ir savo namų saugumui. Manyčiau, jog tokia tendencija turėtų išlikti ir ateityje“, − prognozuoja UAB „Assa Lietuva“ generalinis direktorius K. Taraila.
 
„ASSA“ žino geriausiai
 
UAB „Assa Lietuva“ direktorius teigimu, požiūris į kokybišką produkciją pastebimai keičiasi. Jeigu prieš aštuonerius metus daugumą vartotojų „Assa“ spynų kainos gąsdindavo, šiandien bendrovės siūlomų spynų bei užraktų kainos nieko nebešokiruoja. Saugumui, kokybei ir patikimumui skiriama žymiai daugiau dėmesio nei kainai. Tai rodo Lietuvos žmonių supratingumo, o kartu ir pragyvenimo lygio augimą, nes pirkėjai pradeda suprasti ir vertinti kokybę, patvarumą, tvirtumą, tai, kas ir turėtų būti vertinama, renkantis namų saugumo, o kartais ir jaukumo garantą. Požiūris žymiai pasikeitė, tačiau, siekdama išsiaiškinti, kuria linkme vyksta pokyčiai, kokie vartotojų poreikiai bei pasirinkimui taikomi kriterijai bendrovė nuolat užsako sociologinius tyrimus.
 
Sociologinių tyrimų bendrovei „Spinter“ atlikus didžiausių Lietuvos miestų gyventojų nuomonės apklausą paaiškėjo, jog „ASSA“ yra žinomiausias vardas spynų rinkoje. Būtent šį prekės vardą dažniausiai minėjo beveik 40 proc. respondentų, paklaustų, kokius spynų bei užraktų pavadinimus galėtų išvardinti. „Išties džiaugiamės tokiais apklausos rezultatais. Tai, kad „ASSA“ žino geriausiai, reiškia, jog atitinkame vartotojų keliamus reikalavimus kokybei ir saugumui, mūsų tiekiama produkcija pateisina jų lūkesčius“, − sako UAB „Assa Lietuva“ generalinis direktorius K. Taraila.
 

Šių metų birželio mėnesį Švedijos spynų gamybos įmonės „Assa“ atstovų Lietuvoje UAB „Assa Lietuva“ užsakymu atliktas tyrimas parodė, jog, renkantis spyną, 73,2 proc. gyventojų daugiausia dėmesio kreipia į saugumą ir patikimumą, o kainą, kaip svarbiausią pasirinkimo kriterijų, įvardijo tik 6,4 proc. respondentų. Tyrimo metu išryškėjo ir tai, kad nuomonių skirtumai egzistuoja ne tik tarp daugiabučių ir privačių namų gyventojų, bet ir tarp lyčių.

yra Kita
Žmogus, kuris nekentė automobilių