Kaip pakelti "Domain authority"

Kaip pakelti domeno autoritetą (angl. Domain Authority)?


Domeno autoritetas (angl. Domain Authority) – tai domeno įvertinimas arba rodiklis, atskleidžiantis internetinės svetainės galimybes užimti aukštas pozicijas paieškos sistemose.

Domeno autoritetą galima nustatyti naudojant įrankį „Open Site Explorer“, tačiau ką daryti, jei nustatoma, jog jis pakankamai mažas? Kokių veiksmų imtis?

Kuo didesnis Jūsų domeno autoritetas, tuo užimate aukštesnes pozicijas paeiškos sistemose ir sulaukiate didesnio tikslinių interneto vartotojų srauto.

Domeno autoritetas vertinamas skalėje nuo 1 iki 100 (1 – blogiausias, 100 – geriausias). Tai algoritminė skalė – žymiai lengviau pagerinti įvertinimą, kai domeno autoritetas yra tarp 20–30, negu kai yra tarp 70–80. Domeno autoritetas tarp 40–50 laikomas vidutiniu, tarp 50–60 – geru, o daugiau nei 60 – puikiu. Šis vertinimas atliekamas naudojant Moz algoritmus.

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad nors domeno autoritetas leidžia geriau suprasti, kaip Jūsų internetinė svetainė yra sukurta, tačiau taip pat svarbus yra ir puslapio autoritetas. Jūsų internetinės svetainės puslapio autoritetas daro tiesioginę įtaką demono autoritetui ir paieškos sistemų reitingams.

Kaip vertinamas domeno autoritetas? Yra daugybė veiksnių, tačiau svarbiausi šie:

  1. Linking roots Unikalios atgalinės nuorodos, naudingos Jūsų internetinei svetainei (iš kurių galite gauti pelno, užsidirbti). Jei iš 2 skirtingų internetinių svetainių buvo skelbiama 20 nuorodų, nukreipiančių į Jūsų internetinę svetainę, tai turėjote tiktai 2 linking roots domenus. Geriausia, jei nuorodas į savo internetinę svetainę skelbsite iš kuo įvairesnių internetinių šaltinių.
  2. MozRank – rodiklis, atskleidžiantis, kiek Jūsų internetinę svetainę veikia išorinės nuorodos. Šiuo atveju svarbiausia ne kiekybė, o kokybė.
  3. MozTrust – rodiklis, atskleidžiantis išorinių nuorodų kokybę. Parodo, kaip glaudžiai (stipriai) Jūsų internetinė svetainė yra susijusi su kitomis patikimomis (ir autoritetingomis) svetainėmis.
  4. Kokybiškas turinys. Tai vienas svarbiausių veiksnių, nuo kurių priklauso internetinės svetainės pozicija paieškos sistemose. Jūsų internetinės svetainės turinio kokybė – veiksnys, lemiantis domeno autoritetą.
  5. Socialiniai signalai. Google paieškos sistema naudoja socialinius signalus, kaip vieną iš pagrindinių veiksnių, identifikuojant geros kokybės turinį. Toks turinys, kuriuo interneto vartotojai dalijasi, mėgsta (spaudžia – „patinka“) ar komentuoja, laikomas kokybišku.
  6. Paieškos sistemų „draugiškumas“. Kad Jūsų domenas užimtų aukštas pozicijas paieškos sistemose, reikalingos SEO paslaugos.

Kaip padidinti domeno autoritetą?


Dabar, kai jau atskleidėme, kuo domeno autoritetas yra svarbus, galime pereiti prie kito svarbaus aspekto – domeno autoriteto pakėlimo. Kaip tai padaryti? Įgyvendinkite 9 sąlygas.

  1. Pasirinkite gerą domeno vardą. Pasirinkite (susikurkite patys arba nusipirkite jau esantį) domeno vardą, kuris būtų susijęs su Jūsų internetine svetaine (veikla). Vienas pagrindinių kriterijų, renkantis domeno vardą – lengvai įsimenamas.

Jeigu jau sugalvojote domeno vardą, patikrinkite jį (ar dar neužimtas).

  1. Optimizuokite savo puslapio turinį. SEO paslaugos reikšmingos tiek Google paieškų sistemoms, tiek domeno autoritetui, todėl puslapio kodai turi būti tinkamai optimizuoti, įskaitant title, paveikslų žymas ir patį turinį. Šiuo atveju svarbūs ir pagrindiniai raktažodžiai.
  2. Sukurkite susietą turinį. Sukurkite aukštos kokybės turinį, kuris būtų nuolat skelbiamas. Kuo geresnis, kokybiškesnis Jūsų internetinės svetainės turinys, tuo labiau juo norės dalintis kitos autoritetingos internetinės svetainės. Turinys turi būti informatyvus, originalus, tekstai – gerai ir tinkamai parašyti, atitinkantys reikalavimus.
  3. Pagerinkite savo vidinių nuorodų struktūrą. Labai dažnai didžiausias dėmesys skiriamas išorinėms nuorodoms, ieškoma būdų, kaip kuo daugiau iš jų užsidirbti, tačiau nemažiau svarbios yra ir vidinės nuorodos. Vidinės nuorodos gali padėti nukreipti lankytojus būtent ten, kur jie ras tai, ko jie ieško. Pavyzdžiui, svarbu, kad nukeliavę į Jūsų internetinės svetainės „gilumą“, jie lengvai rastų išeitį ir vos panorėję vėl atsidurtų pagrindiniame puslapyje. Be to, vidinės nuorodos padeda paieškos sistemoms lengviau indeksuoti Jūsų internetinę svetainę.
  4. Pašalinkite blogas ir kenkėjiškas nuorodas. Turite reguliariai tikrinti Jūsų internetinėje svetainėje esančias nuorodas. Privalote pašalinti visas, Jūsų internetinėje svetainėje esančias nuorodas, kurios nukreipia į blogas ar neveikiančias internetines svetaines, nes tai daro neigiamą poveikį Jūsų internetinei svetainei ir kenkia domeno autoritetui.

Beje, galite informuoti kitų internetinių svetainių savininkus, kad jie skleidžia kenksmingas nuorodas ir paprašyti, kad jos būtų pašalintos. Jei nepavyksta susitarti, imkitės veiksmų patys.

Pasistenkite, kad Jūsų internetinėje svetainėje būtų geros ir kokybiškos nuorodos. Tam yra du būdai:

  • Kreiptis į SEO paslaugas teikiančius specialistus, kurie užtikrins aukštos kokybės atgalines nuorodas. Tokia paslauga yra mokama.
  • Sukurti internetinę svetainę su vertinga informacija. Kitaip tariant, pasinaudokite turinio marketingu.
  1. Įsitikinkite, kad Jūsų internetinė svetainė pritaikyta kitiems įreginiams. Daugybė interneto vartotojų naudojasi prieigomis prie interneto per mobiliuosius įrenginius. Jei Jūsų internetinė svetainė nėra optimizuota mobiliems įrenginiams, tai tikrai nebūsite labai patrauklūs vartotojams. Galite prarasti nemažai potencialių klientų, nes šie, supratę, kad Jūsų internetinės svetainės turinys nėra tinkamai rodomas mobiliajame telefone ar planšetėje, paprasčiausiai išeis pas konkurentus.

Patikrinti, kaip jūsų internetinė svetainė veikia mobiliuosiuose įrenginiuose, galite apsilankę puslapyje – Mobile-Friendly Test by Google Developers.

  1. Tapkite autoritetu per savo nišą. Tai galima padaryti sukuriant gerą turinį ir bendraujant su savo sekėjais socialiniuose tinkluose.

Didinant savo, kaip autoriteto, reputaciją, turite stiprinti savo prekės ženklo (brendo) tapatybę, tai ne tik padidins lankytojų srautus, bet ir išorinių nuorodų, iš kitų aukštos kokybės, patikimų šaltinių, skaičių, kuris suteiks Jums realios naudos.

Dar vienas būdas pakelti savo autoritetą – kitose internetinėse svetainėse sukurti svečių dienoraščius (angl. Guest blog), kurie būtų susiję su Jūsų produktu (prekėmis ar paslaugomis).

  1. Padidinkite savo internetinės svetainės krovimosi greitį. Lėtas krovimosi greitis gali turėti neigiamą poveikį Jūsų internetinei svetainei. Tai vienas dažniausių atmetimo rodiklių. Lankytojai neturi daug kantrybės (ir laiko), todėl jau po kelių sekundžių, jei nebuvo užkrautas internetinis puslapis, jie pasišalina. Ir gali niekada nebegrįžti.

Savo internetinės svetainės krovimosi greitį galite patikrinti puslapyje – PageSpeed tool by Google Developers.

  1. Reklamuokite savo internetinę svetainę per socialinius tinklus. Socialiniai signalai (pasidalijimai, mygtuko „patinka“ paspaudimai, komentarai) svarbūs Jūsų internetinės svetainės reitingams. Jūs turite populiarinti savo internetinės svetainės turinį socialiniuose tinkluose tam, kad tuos signalus gautumėte / įgytumėte. Priešingu atveju, jei turinys bus skelbiamas tik Jūsų internetinėje svetainėje, jis labai tikėtina greitai neišpopuliarės ir netaps žinomas visuomenei.

Skelbkite savo turinio nuorodas įvairiuose socialiniuose tinkluose ir skatinkite sekėjus atkreipti dėmesį į jus. Socialinių tinklų paskyroje skelbkite nuorodas, nukreipiančias į Jūsų internetinę svetainę.

Kodėl domeno autoritetas yra svarbus? Tam yra kelios priežastys:

  1. Leidžia įvertinti bendrą Jūsų internetinės svetainės efektyvumą.
  2. Leidžia save palyginti su konkurentais, t. y. parodo, kurioje vietoje tarp susijusių internetinių svetainių (konkurentų), esate Jūs.
  3. Leidžia nustatyti su kuriomis internetinėmis svetainėmis verta susieti savo internetinės svetainės turinį.
  4. Didina lankytojų srautus.

Kuo didesnis domeno autoritetas, tuo didesni lankytojų srautai ir aukštesnės pozicijos paieškos sistemų rezultatuose!

 

yra Kita
Kaip sukurti savo įmonės brendą?