"Kelprojektas" stiprina pozicijas Baltijos šalyse ir plečia veiklą į Estiją

Didžiausia šalies transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“ plečia veiklą užsienio rinkose. Prieš pusantrų metų įkurtas skyrius Latvijoje, o šiemet – Estijoje, kur netrukus bus įgyvendinamas ir pirmasis projektas.

Įmonė laimėjo konkursą atlikti rekonstrukcijos projektavimo darbus tarptautinėje magistralėje Tallinn - Tartu - Võru - Luhamaa. Projekto vertė siekia beveik 0,5 milijono litų.

„Plėtra į užsienio rinkas yra vienas svarbiausių „Kelprojekto“ strateginių tikslų. Siekiame ne tik įsitvirtinti bei stiprinti pozicijas jau esančiose rinkose, bet ir intensyviai ieškoti naujų. Laimėtas konkursas Estijoje bus gražus startas, kuris, tikime, lems tolesnę sėkmingą veiklą šioje šalyje“, – sakė Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas“ generalinis direktorius.

Tartu aplinkkelio, kuris yra viena iš greitkelio Tallinn - Tartu - Võru – Luhamaa atkarpų, rekonstrukcijos projekto konkursą skelbė Estijos kelių direkcija „Maanteeamet“. Bendra greitkelio rekonstrukcijos darbų vertė su statybos darbais siekia 6,5 mln. eurų. Projektą planuojama baigti per septynis mėnesius nuo sutarties pasirašymo.

Projekto metu „Kelprojekto“ tyrėjai atliks geodezinius ir geologinius tyrimus, eismo saugumo auditą. Įmonės specialistų rengiamas rekonstrukcijos projektas apims 2,5 km pagrindinio magistralinio kelio, privažiavimo prie aplinkkelio kelių (bendras ilgis 2 km) ir dviejų viadukų rekonstrukcijos projektus.

Didelis dėmesys bus skiriamas ir infrastruktūrai – bus ruošiami į kelio ruožą patenkančių šaligatvių rekonstrukcijos, dviračių takų su apšvietimu įrengimo projektai. „Kelprojektas“ rengs projektą ir požeminei perėjai po aplinkkeliu.

Tarptautinė magistralė Tallinn - Tartu - Võru – Luhamaa (E263) yra vienas iš dvejų pagrindinių Estijos kelių. Bendras jo ilgis 280 km.

„Veiklos plėtra į Estiją nėra atsitiktinė. Pagrindinis „Kelprojekto“ dėmesys pastaruoju metu nukreiptas būtent į artimiausias Baltijos bei Skandinavijos šalis – Latviją, Estiją, Švediją ir Norvegiją. Specialiai šiam tikslui įmonėje įkūrėme Plėtros departamentą, kuris rūpinasi mūsų įmonės plėtra į naujas rinkas“, – sakė Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas“ generalinis direktorius.

Apie „Kelprojektas“

„BaltCap“ valdoma Kauno bendrovė „Kelprojektas“ šiuo metu yra didžiausia transporto infrastruktūros inžinerijos įmonė Lietuvoje, projektuojanti susisiekimo komunikacijas, viešojo naudojimo pastatus, inžinerinius tinklus.

Ilgametė patirtis, naujos technologijos ir modernūs vadybos metodai leidžia „Kelprojektui“ sėkmingai dalyvauti Lietuvos transporto infrastruktūros modernizavimo procesuose. Per daugiau nei penkis veiklos dešimtmečius „Kelprojektas“ įgyvendino beveik 5 tūkstančių įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų.

„Kelprojektas“ paruošti projektai: Jakų sankryžos rekonstrukcijos techninis projektas (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2012) „Rail Baltica“ esamo geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos projektas (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2012), Vilniaus pietinis aplinkkelis tarp A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir A3 Vilnius–Minskas kelių, Ukmergės–Geležinio Vilko g. estakada Vilniuje, viešoji infrastruktūra Nemuno saloje, Perono su orlaivių stovėjimo aikštelės ir riedėjimo takų išplėtimo projektas Kauno Aerouoste, Vilniaus tarptautinio oro uosto perono dangos rekonstrukcijos techninis projektas, „F“ riedėjimo tako pratęsimo techninis projektas ir kiti.

Pagrindinė „Kelprojektas“ būstinė nuo 1956 m. yra įsikūrusi Kaune, vėliau įsteigti filialai Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose bei skyriai Latvijoje, Estijoje ir Švedijoje. Įmonėje dirba 250 darbuotojų.
 
Daugiau informacijos:
Kristina Malevskienė
„VRP Hill+Knowlton Strategies“
Viešųjų ryšių konsultantė
Mob. +370 686 35626
El. paštas kristina@vrp.lt
yra Kita
„Kelprojektas“ rengs Liepojos oro uosto rekonstrukcijos projektą