Ko lankytojai tikisi iš jūsų svetainės?

Užeidamas į jūsų verslo interneto svetainę, kiekvienas lankytojas tikisi 3 dalykų:

  1. Informacijos, kuri padėtų apsispręsti, ar jam iš tiesų reikalingas siūlomas produktas arba paslauga;

  2. Informacijos, kaip išnaudoti paslaugą efektyviai, o prekę teisingai – instrukcijos, patarimai, konsultacijos;

  3. Jūsų kontaktinė informacija.

Nesvarbu, ar jūs gaminate baldus, ar parduodate kokybiškus dažus, ar remontuojate televizorius. Lankytojas tikisi užėjęs į jūsų puslapį gauti tam tikrą informaciją. Kokia gi ji yra?

Kontaktinė informacija

Lankytojas tikisi užėjęs į Jūsų svetainę ir konkrečiai tą puslapį, kur aprašoma jo norima prekė arba paslauga gauti kontaktinę informaciją. Ne kartą yra tekę matyti paslaugų ar produktų aprašymų pabaigoje už tai atsakingo vadybininko vardą, pavardę, telefono numerį ir el. pašto adresą. Tačiau tai tik 1 atvejis iš 100. Kitais 99 atvejais reikėjo ieškoti, kur ir kam skambinti. Kartais teko pildyti formas, nes buvo neaišku, kas gali pakonsultuoti būtent lankytojui rūpimu klausimu. Paskambinus dažniausiai atsiliepia biuro administratorė, tad ji dar nukreipia pas kitą žmogų arba iš viso paima telefono numerį ir pažada perskambinti artimiausiu metu. Tai neatleistinas bendravimas su klientu, kuris nori išleisti pinigus, kad tik padėtumėte išspręsti jo problemas.

Reiktų pasistengti, kad kiekviename paslaugos ar prekės aprašyme atsirastų kontaktinė informacija. Tai nelabai sunku.

Iliustracijos

Kad ir koks išsamus būtų prekės ar paslaugos aprašymas (juos geriau patikėti profesionalams), nuotrauka arba vaizdo klipas atstoja keletą puslapių teksto. Juk nėra taip labai sunku surasti keletą to paties produkto iliustracijų skirtingais rakursais. Elektroninių parduotuvių savininkai apie tai žino tikrai nemažai. Paslaugų sektorius – kiek mažiau, tačiau ir čia gali būti ne viena iliustracija. Paprasčiausias grafikas, schema – puikiausia iliustracija, perteikianti visą paslaugos esmę. Investuoti laiko reikia nedaug, nes visas schemas galima padaryti su Word arba Power Point programomis ar specialiais įrankiais. Tam nereikia samdyti dizainerio ir dalyti viską už labai daug pinigų.

Video klipas – idealus būdas papildyti informaciją. Prekių atveju tai labai praverčia. O pastangų reikia nedaug – tiesiog padėti prekę gerai apšviestoje vietoje ir per 1-2 minutes ją nufilmuoti iš visų pusių, papasakoti, kaip ji veikia, kokie jos ypatumai, duoti patarimą. Nereikia jokių kamerų, tam tiks ir išmanusis telefonas. Toks vaizdas labai padeda susidaryti nuomonę apie prekes ir paslaugas kurias parduodate, nesvarbu, ar tai mūrijimo darbai, ar žoliapjovės, ar cemento maišai.

Patarimai ir instrukcijos

Keletas patarimų, kaip naudotis tam tikra preke tiesiogiai neparduoda, tačiau duoda lankytojui suprasti, jog esate tikri savo srities žinovai ir ekspertai, tad pirkdami iš jūsų jie gaus aukščiausios klasės produktą ir aptarnavimą.

Jų parašymas paprastai užima laiko, o samdyti tekstų kūrėjus gali būti pakankamai brangu, kad kiekvienai prekei pateiktumėte tokią informaciją. Bet visa tai atsiperka. Bent jau svarbiausioms prekėms galima prie techninio aprašymo pridėti skyrelį „5 patarimai“ arba „Trumpa naudojimosi instrukcija“. Visa tai padeda žmonėms, kurie apie šį produktą nežino nieko. Tai naudinga tiems, kurių kainų lygis yra kiek didesnis, nei konkurentų. Net ir esant didesnėms kainoms, lankytojas jaus, kad moka už konsultacijas ir paaiškinimus, o ne tik tam tikrą prekę ar paslaugą.

(Apy)tikslios kainos

Su prekėmis viskas tvarkoje – galima pridėti tikslų kainyną. Jei prekės neturi fiksuotos kainos, galima paskelbti vidurkius ir akcentuoti, kad reikia kiekvieną atvejį patikslinti. Su paslaugomis kiek sudėtingiau, tačiau galima kainas pateikti per pavyzdžius. Lankytojams patinka įsivaizduoti kainas, jas vertinti. Nesvarbu, kad jam paskambinus ir pasikalbėjus su vadybininku, kaina didės dvigubai. Tai jau kiekvieno verslo pardavimo proceso dalis.

Tai pagrindinė informacija, ką norėtų matyti Jūsų puslapiuose Jūsų potencialūs klientai.

Nežinote, kaip geriau tą informaciją išdėstyti ar parašyti? Tekstų kūrėjai visada gali padėti.

yra Kita
Lankytojai baldus pirko tiesiai iš stendų