Pakavimo paslaugos ir pakuotės dizainas

Pakavimo paslaugos

Pakavimo paslaugos šiandien esant konkurencingoms sąlygoms, gamintojai deda daug pastangų, kad sudomintų pirkėją būtent savo produktu, supakuotu į kokybišką pakuotę. Ir čia, kaip sakoma, visos priemonės yra geros. Tačiau, reikėtų paaiškinti, kad ne visos yra veiksmingos. Plačiai paplitusi prekių reklama ne visada garantuoja aukštus pardavimus: vaizdo įrašais ir iš plakatų šviečiančiais netikromis šypsenomis jau mažai kas tiki. Tačiau, jei žinote vartotojų psichologiją, tuomet atkreipti dėmesį nėra labai sunku. Pavyzdžiui, perkant produktą, pirkėjas pirmiausia atkreipia dėmesį į pakuotę. Todėl galime užtikrintai pasakyti, kad reprezentatyvios pakuotės yra viena iš svarbiausių rinkodaros sudedamųjų dalių ir pagrindinis veiksnys, darantis įtaką tam, ar vartotojas nuspręs pirkti prekę. Siekiant, kad produktai pritrauktų dėmesį ir taptų populiarūs, svarbu atsižvelgti į pakuočių formos kūrimą. Kodėl taip yra?

Kaip pirkėjas suvokia pakuotę


Šiuolaikinės parduotuvės pasižymi pakankamai plačiu produktų pasirinkimu, tad tikėtina, kad išskirtinė pakuotė dėmesį atkreips daug labiau. Šis veiksnys priklauso nuo mūsų pasirinkimo. Tiesą sakant, vieno gamintojo produktai dažnai skiriasi nuo kito gamintojo. Tačiau perkant produktą, iš esmės pasirinkimas mūsų būna paveiktas gražaus pakuotės dizaino. Įžvelgiama tendencija, kad pakuotės vaidmuo yra daug svarbesnis nei anksčiau.

Produkto atpažinimui iš bendros tokių produktų masės turi įtakos pakuotės spalva ir forma. Tai dalykai, į kuriuos vartotojas pirmiausia atkreipia dėmesį. Ir šiuo atveju nėra reikšmės, kokią medžiagą pasirinks gamintojas, svarbiausia, kad, pavyzdžiui, reprezentatyvi pakuotė turėtų originalią formą, kuri labiau pritrauktų pirkėjo dėmesį. Tačiau yra dar vienas dalykas – pakuotė turi atitikti bendrovės reklamos strategiją. Tai leis pakuočių dizainui veiksmingiau vykdyti savo „pareigas“.

Prekės ženklo dizaino atkartojimas 

Dauguma vartotojų pasirenka produktus, kurie skiriasi nuo kitų. Ir, pasak pardavėjų, būtent originalus pakuotės dizaino sprendimas, turi tiesioginį poveikį prekės ženklo pripažinimui. Pirkėjas labiau tikėtina, kad pasirinks ryškiausią ir patraukliausią produktą iš pasiūlymų masės ir jį nupirks. Jei vartotojas įsigijo prekę be išvaizdžios pakuotės, 90% atvejų jis per keletą dienų apie ją užmiršta, o tikimybė, kad prisimins gamintojo pavadinimą, yra lygi nuliui.

Kuo skiriasi projektavimo ir pardavimo santykis? Jei kalbame apie pakuočių projektavimo ir produktų pardavimo santykį, pirmiausia reikia pažymėti, kad pagal sociologinius tyrimus apie 70–75% vartotojų priima galutinį sprendimą pirkti, kai stovi prieš konkretų vitrinoje išdėliotą produktą arba, kai ieško dominančios prekės internetinėje parduotuvėje. Tai rodo, kad tik 25-30% tikslinės auditorijos pirmenybę teikia tam tikram prekės ženklui, visi kiti – „laisvos paieškos“ būsenoje. Daugelio vartotojų pasirinkimas labai priklauso nuo gaminio vizualinio patrauklumo, o jei ryški išvaizda derinama su gana gera produkto kokybe, pirkėjas tikrai grįš į parduotuvę įsigyti dar. Atitinkamai, tam tikro gamintojo prekių pardavimas žymiai padidės.

Išskirtinio dizaino pakuočių gamybos sąnaudos pasiteisina ir konkurencijos sąlygomis – įrodo savo veiksmingumą ir kovą už tikslinės auditorijos dalį. Todėl gamintojai, naudojantys naujus dizaino sprendimus, taikydami išskirtinio dizaino pakuotes, gauna didesnį klientų skaičių, taigi užtikrinamas ir pardavimų augimas.

UAB „FORMADETA“ siūlo platų specializuoto dizaino pakuočių pasirinkimą. O taip teikia CNC frezavimo, kirtimo, pastatų dekoro, nestandartinių gaminių gamybos, pakavimo, flokiravimo, putų polistirolio perdirbimo paslaugas. Įmonė gamina ne tik visas reikalingas dėžes ir kitas pakuotes, bet ir turi dizainerių personalą, kuris yra pasirengęs individualiai kiekvienam klientui sukurti firmos stilių atitinkantį pakuotės dizainą. Atminkite, kad vartotojus traukia produkto dizaino ryškumas ir originalumas, kas yra neginčijamas faktas, kurį įrodo pats gyvenimas. Daugiau informacijos:  formadeta.lt