5 paprasti būdai pasireklamuoti internete

Norite surasti daugiau klientų, skaitytojų ar tiesiog lankytojų? Pateiksime keletą naudingų patarimų, kaip sėkmingai jų gauti pasinaudojus nesudėtingomis gudrybėmis. Internete daug kas nemokama, tačiau kartais verta investuoti keletą eurų, tad apie nemokamus dalykus tikrai nekalbėsime.

Situacija labai paprasta – jums pavesta per tris mėnesius padidinti pardavimus 50-100 proc. Ką daryti? Eiti į parduotuvę, pirkti virvę ir... Ne, tikrai to nereikės, jei laikysitės mūsų patarimų. Jums reikės truputį pavargti su tekstų rašymu. Aišku, visada galite kreiptis pagalbos į profesionalus, tačiau daugumą darbų pasidaryti galite ir patys.

1 patarimas. Nukreipimo puslapis. Rinkodaros specialistai vartoja anglišką pavadinimą – „landing page“. Tai būtent tas puslapis, kuriame pristatote savo pasiūlymą. Tai lyg viešas komercinis pasiūlymas visiems norintiems pasinaudoti jūsų paslauga ar įsigyti jūsų produkciją. Jei puslapis padarytas gerai, jame yra unikalus pasiūlymas (USP arba UVP), keliose vietose paryškinti kvietimai veikti (call to action), paryškinti jūsų kontaktiniai duomenys, viskas turėtų būti gerai. Nukreipimo puslapis gali būti padarytas jūsų interneto svetainėje kaip paslaugos aprašymas arba atskirai. Tie, kas administruoja svetainę, tokį puslapį gali padaryti per kelias minutes.

Į šį puslapį bus nukreipiami visi interesantai, tai jo adresas turėtų būti aiškus ir suprantamas. Be to jis gali būti keliamas paieškoje suradus keletą atgalinių nuorodų. Tai SEO reikalai, į kuriuos šiandien nesigilinsime.

2 patarimas. Skelbimai. Interneto skelbimai – galingas įrankis. Pakaks kokių 10 pagrindinių skelbimų portalų ir vieno gero skelbimo. Vienas skelbimas – vienas produktas (arba jų grupė). Paslaugoms taip pat pakaks vieno skelbimo. Kuo išsamiau aprašysite, tuo geriau, nes tada skelbimas gali papulti į paiešką ir parodomas kartu su jūsų puslapiu. Nepamirškite skelbime paminėti savo įmonės pavadinimo keleto kartų. Čia tam, kad skelbimo skaitytojas visada galėtų pasidomėti jūsų įmone ir ateitų į jūsų interneto svetainę. Kiekvieną dieną atnaujinti skelbimo nereiks. Pakaks ir kas mėnesį, kad jis vėl taptų aktualus ir pasirodytų sąrašo viršuje.

3 patarimas. Profesiniai katalogai. Profesiniai katalogai yra vieta, kur tam tikrų specialybių atstovai pristato save ir savo paslaugas. Populiariausias – Versliukai.lt, tačiau yra ir kitų. Ne visos specialybės gali skelbtis, tačiau reikia ir kiek kitokio požiūrio. Pavyzdžiui, jūs turite apatinio trikotažo el. parduotuvę. Neprisistatysite juk pardavėju. Prisistatykite mados konsultantu, dizaineriu ar siuvėju. Tokiu būdu į jus kreipsis žmonės klausdami „ką galite pasiūlyti tokiu ir tokiu atveju?“ Tada liks tik asmeniškai parduoti savo prekes.

4 patarimas. Protinga Facebooko reklama. Facebooke yra ne vienas pirk-parduok puslapis ar grupė, tad teks per jas pereiti ir legaliai „paspaminti“. Reklamuosite savo Facebooko profilį ar nukreipimo puslapį – nesvarbu. Tik neperlenkite lazdos, nes blokavimo galimybės Facebooke yra puikios. Stenkitės nenaudoti savo asmeninio profilio darbo reikalams. Taip pat galite investuoti keletą eurų į Facebooko reklamą. Tikrai padidinsite savo žinomumą ir prisistatysite itin tikslinei auditorijai, kuriai gali būti įdomios jūsų prekės ar paslaugos.

5 patarimas. Produktą ar paslaugą pristatantis video. Čia gali tekti šiek tiek investuoti, tačiau ši investicija – ilgalaikė. Video klipas turėtų būti nelabai ilgas – 1-2 minučių trukmės. Tokį video naudokite visur – prisistatymuose, kataloguose, Facebooke ir t.t. Jis pasako apie jūsų paslaugą daug daugiau, nei tekstas, kurį turėsite sukurti nukreipimo puslapiui.

Po šių veiksmų susidomėjusių srautas tikrai padidės. Liks sunkioji dalis – parduoti.

El. parduotuvės savininkams: kaip pralenkti konkurentus?