El. parduotuvės savininkams: kaip pralenkti konkurentus?

Pradėti savo verslą šiais laikais yra kur kas paprasčiau nei buvo anksčiau. Prie to labai prisideda skaitmeninis pasaulis. Pavyzdžiui, norint atidaryti elektroninę prekybos vietą nebereikia pirkti arba nuomoti patalpų arba samdyti didelio kiekio personalo. Viską galima kurti internete. O dažnai virtualios prekybos vietos tampa kur kas populiaresnės nei kad realios. Pavyzdžių su tokia patirtimi yra tikrai ne viena. Tiesa, internetinė reklama reikalauja ir skaitmeninės rinkodaros pagalbos. Kitu atveju paprasčiausiai nepavyks padaryti jūsų verslo labiau žinomu ir tuo pačiu kur kas labiau perkamo.

Konkurentų padėties analizė

Pirmiausia norėtume pradėti nuo to, kad jeigu tikrai norite pralenkti konkurentus ir tapti kur kas labiau žinomi bei perkami, tokiu atveju būtinai reikia bendradarbiauti su specialistais. Dar geriau – palikite visus darbus jiems, kurie pasirūpintų smulkmenomis, kurios skirtos Jūsų verslo populiarinimui.

Prieš pradedant realizuoti savo verslą – naudinga išsiaiškinti, kokia yra Jūsų konkurentų padėtis. Žinoma, jie neatskleis Jums tokios informacijos, tačiau ji gana akivaizdžiai matoma viešojoje erdvėje. Pavyzdžiui, peržiūrėkite, kaip veikia socialiniai tinklai ir kokio susidomėjimo jie sulaukia. Tai gali būti vienas iš labai veiksmingų aspektų padedančių įvertinti konkurentų padėtį.  Juolab, būtinai susipažinkite, kokias reklamos galimybes jie naudoja. Pavyzdžiui, puikiai matyti, kurie naudojasi Google AdWords reklamos galimybėmis. Būtina įvertinti ir pasižiūrėti, kurioje pozicijoje jie yra. Tai smulkmenos, tačiau visos kartu jos ir kuria visumą, kuri apibrėžia, kaip veikia Jūsų konkurentai ir kaip reikia elgtis, kad Jūs būtumėte populiaresnis nei jie.

Tinkamiausios reklamos pasirinkimas

Skaitmeninė rinkodara apima labai daug skirtingų reklamos galimybių. Taigi, jeigu jau tiksliai žinote, kaip veikia Jūsų konkurentai, tokiu atveju reikia nuspręsti, kokią strategiją planuojate pasirinkti Jūs. Žinoma, geriausių rezultatų pavyks pasiekti tik tokiu atveju, jeigu Jūs suderinsite kelias skirtingas reklamos galimybes. Tačiau tokiu atveju reikia turėti platų biudžetą. Kiekvienas žino, kad reklama internete yra tiesiausias šuolis į sėkmę. Tokiu atveju ir investuoti reikia, tačiau jeigu net ir labai didelis nors padidina piniginės turinio – laikas įvertinti, kuri reklamos galimybė labiausiai tinka konkrečiai Jūsų atveju.

Darbams atlikti yra samdomasi profesionalai, kurie įvertina Jūsų padėtį ir tuo pačiu padeda sistemingai pasirinkti tą strategiją, kuri Jums tinka labiausiai. Verta rinktis tą įmonę, kuri teikia nemažai skirtingų reklamos puoselėjimo būdų. Tokiu atveju, kai bus įvertinta Jūsų padėtis, įmonė galės užsiimti tinkamiausiomis reklamos galimybėmis.

Pasiūlykite daugiau nei Jūsų konkurentai

Lietuvoje rinka funkcionuoja daugiausia atsiremdama į kaina. Kad ir kokios geros kokybės produktus siūlysite – jeigu žmonės neturės už ką pirkti, tokiu atveju ir nepirks. Taigi, vertindami savo klientų pasiūlymus nepamirškite, kad jūs visada turite pasiūlyti geriau. ne tik pačio verslo pradžioje, tačiau viso verslo funkcionavimo eigoje. Kas tai bus: mažesnė kaina, dovanos ar panašiai – nuspręsite Jūs pats. Tačiau labai svarbu, kad Jūs pasiūlymai tiktų klientams. Jeigu parduodate labai prestižinius daiktus, tokiu atveju maža kaina bus ne privalumas, tačiau minusas. Rinkos analizė padeda išsiaiškinti, kokia yra Jūsų padėtis ir kaip reikia elgtis, kad pavyktų pasiekti gerų rezultatų.

Jūsų verslo startas – reikšmingiausias viso verslo verslo vystymo eigoje. Jeigu tinkamai elgsitės verslo pradžioje – tokiu atveju pavyks sėkmingai išlaikyti parduotuvę. Na, o skaitmeninio marketingo profesionalai padės Jums pranokti lūkesčius ir judėti savo rezultatų link.

Patarimai, kaip išplėtoti sėkmingą elektroninį verslą