Patarimai, kaip išplėtoti sėkmingą elektroninį verslą

Šiandien apsipirkimą internetu jau yra išbandęs kone kas antras lietuvis, stabili mūsų tautiečių dalis internetu perka nuolat, todėl elektroninė prekyba yra itin perspektyvi abiem pusėms – ir pardavėjams, ir pirkėjams. Vartotojų poreikiai akivaizdžiai kinta, o rinka nestovi vietoje ir vartotojams siūlo įvairių stulbinančių naujovių ir paslaugų. XXI amžiaus žmogus – skubantis, daug dirbantis, taupantis savo laiką, vertinantis kokybišką ir turiningą poilsį. Todėl jis tokiems žemiškiems dalykams kaip apsipirkimas ar mokesčių mokėjimas nori skirti kuo mažiau dėmesio. Tai puikiai suvokdami verslininkai ieško plėtros elektroninėje erdvėje galimybių. Kokios jos? Ką svarbu žinoti tiems, kurie nori atrasti sėkmingą el. prekybos receptą?

Pirkėjo įpročių identifikavimas – vienas iš sėkmės veiksnių

Kiekvienam aišku, kad kinta prekybos verslo koncepcija, klientas ir verslininkas prekybos procese dažnai net nebesusitinka – technologinės naujovės tą leidžia. Tad kinta ir bendravimas, sandoriai įgavo naujas formas. Pavyzdžiui, jei klientui fizinėje parduotuvėje nepatiko aptarnavimas ar jis negavo reikiamos informacijos, jis, užėjęs į el. parduotuvę, taip pat nenori susierzinti. Verslininkai, kurie steigia el. parduotuves, turėtų pagalvoti, kaip klientui pirkimo procesą padaryti kuo paprastesnį ir sklandesnį. Pavyzdžiui, jei užėjus į el. parduotuvę pasitiks sudėtinga viso puslapio apimties registracijos forma, ji tikrai gali atbaidyti.

Antra, klientus dažnai suerzina ir netinkami apmokėjimo bei prekių pristatymo būdai. Yra el. parduotuvių, kurios siūlo tik pristatymo per kurjerius paslaugą, kuri gali kainuoti 3-5 eurus, tad prarandate pirkėjus, kurie perka už nedideles sumas. Trečia, galbūt produkto aprašymui stinga informacijos? Verta investuoti į išsamius ir tikslius prekių aprašymus, kokybiškas nuotraukas ir visą el. parduotuvės funkcionalumą, nes tai laikui bėgant atsiperka. Žinant šiuolaikinių vartotojų elgseną, išties verta kurti ir programėles bei integruoti mobiliąją aplinką.

Tirkite savo klientus

Jei norite išplėtoti sėkmingą verslą internete, kaupkite informaciją apie savo pirkėjus. Analizuokite, kokias prekes jie dažniausiai įsideda į krepšelius, kaip dažnai apsiperka ir kas juos skatina pirkti, analizuokite, kurios atsiskaitymo ir pristatymo alternatyvos pasirenkamos dažniausiai, kada pirkimas suaktyvėja – gal prieš Kalėdas, Velykas, sningant, o gal saulėtu oru? Analizuokite, kas motyvuoja pirkti jūsų elektroninėje parduotuvėje – gal el. parduotuvės klientai masiškai pirkti pradėjo tuomet, kai pasiūlėte nemokamą pristatymą ar tam tikrų nuolaidų? Jei žmonėms pateiksite pasiūlymą, kuris atitiktų jų poreikius, tikrai nepralošite.

Išskirtinė produkcija

Be abejo, tam, kad el. verslas būtų sėkmingas, klientams reikia pasiūlyti išskirtinės produkcijos. Jei prekiausite maisto produktais, ieškokite naujų tiekėjų, siūlykite išskirtinumą ir kokybę. Jei prekiausite rankų darbo gaminiais, jie taip pat turėtų išsiskirti iš konkurentų parduodamų. Nebijokite paprašyti kainos, kurios jūsų produkcija verta – net ir brangi produkcija randa savo pirkėjų ratą.

Patarimais dalinosi taurusmedia.lt el.prekybos profesionalai

5 paprasti būdai pasireklamuoti internete